Een digitaal bureau, gespecialiseerd in marketing automation. Data science, Growth marketing, ruime kennis op het digital vlak. En een super leuk en jong team!
Harvest Digital is in 2017 opgericht en heeft haar sporen nu al verdiend. Met indrukwekkende marketingtechnologie brengen zij klanten naar het volgende niveau. In deze opstartfase van het bedrijf hebben zij zich gericht op de vraag van hun klant, namelijk data gestuurde oplossingen. Dit had mede tot gevolg dat het team zich al snel heeft ontwikkeld tot een grote groep code kerels.
Of ik wat ‘kleur’ kon brengen, was de vraag. Voor de verschillende disciplines in online is het soms lastig de anderen te volgen. Mijn technische kennis houdt gauw op, maar zonder code kom ik niet veel verder. Maar dat geldt andersom natuurlijk net zo.
Met persoonlijke training hebben we gekeken naar de raakvlakken met marketing, de mogelijkheden van data en hoe die twee elkaar kunnen versterken. Daarnaast zijn we een traject gestart op de zachtere kant van de consultant; hoe ga je met elkaar om en hoe haal je het maximale uit jou en je team?
Het resultaat: Voor mij een flexplek, voor Harvest een club code kerels met kleur.